Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant es considera que accepteu el seu ús.

Utilizamos cookies para mejorar nuestros servicios. Si continua navegando se considera que acepta su uso.

+info Info
Pagament telemàtic de tributs i altres recursos locals (amb document d'ingrés)

Per fer el pagament telemàtic d’un tribut o deute amb una entitat local (com per exemple, impost sobre béns immobles, impost sobre vehicles de tracció mecànica, impost sobre activitats econòmiques, taxes locals, multes de trànsit, etc.) la recaptació dels quals correspongui a l’ATIB heu de seguir els passos següents:

1r. Introduir les dades que consten a l'avís de pagament o document d'ingrés corresponents a Emissora, Referència, Identificació i Import (sense guions ni espais entre els nombres).

2n. Una vegada verificades les dades introduïdes, podeu procedir al pagament telemàtic per qualsevol dels mitjans següents:

  • Banca electrònica. Per utilitzar aquest sistema de pagament, heu de ser titular d’un compte en l’entitat bancària col·laboradora i disposar de les acreditacions de seguretat necessàries per a operar per via telemàtica. Actualment les entitats col·laboradores amb servei de banca electrònica són CaixaBank, Banca March, BBVA i Colonya, Caixa Pollença.
  • Targeta bancària. Aquest sistema permet el pagament telemàtic mitjançant targetes bancàries de dèbit o de crèdit amb independència de l’entitat emissora de la targeta.
  • Per Bizum.

3r. Un cop finalitzat el procés de pagament, podeu imprimir (format pdf) el justificant acreditatiu del pagament realitzat.

En cas d'interrompre el procés de generació del model, el podeu reprendre posteriorment. Per fer-ho, heu d'anotar la referència i pitjar "Recuperar". En aquest cas, el procés es reprendrà en el tràmit en què es va interrompre.

PAGAMENT “MÚLTIPLE”
:
Si heu de fer el pagament de més d’un avís de pagament o document d’ingrés, podeu fer el pagament conjunt per via telemàtica.