Utilitzem cookies per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant es considera que accepteu el seu ús.

Utilizamos cookies para mejorar nuestros servicios. Si continua navegando se considera que acepta su uso.

+info Info

Anunci de publicació edictal de notificació col·lectiva de les liquidacions de la taxa fiscal sobre el joc de màquines tipus B o recreatives amb premi i tipus C o d’atzar de l’exercici 2026


El 19 de febrer de 2026 s’ha publicat el cens anual regulat als articles 97 del Text refós de les disposicions legals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria de tributs cedits per l’Estat, aprovat pel Decret legislatiu 1/2014, de 6 de juny, i 3.2 de l’Ordre del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació, de 28 d'abril de 2004, per la qual es regula la gestió censal i el pagament mitjançant rebut de la taxa fiscal sobre el joc en màquines tipus «B» o recreatives amb premi i en màquines tipus «C» o datzar, així com la notificació col·lectiva de les liquidacions  (veure anunci de notificació col·lectiva).

La publicació edictal indicada produeix els efectes de notificació de la liquidació a cada un dels subjectes passius, d’acord amb allò que estableix l’article 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.

En cas de personació a les oficines dels Serveis Centrals (consultar oficina Serveis Centrals) o de les Delegacions Insulars de l’ATIB (consultar oficines de MenorcaEivissa i Formentera) en representació d’una altra persona, s’ha de presentar un escrit d’autorització de la persona representada i aportar el document justificatiu acreditatiu de la identitat del representant (DNI/NIE). Si es tracta d’una persona jurídica, en l’escrit d’autorització també ha de figurar el segell de l’entitat.  

També podeu accedir a la notificació de la liquidació a la Seu Electrònica de l’ATIB (secció Àrea personal, notificacions i comunicacions > Consultar notificacions i comunicacions electròniques) amb certificat digital reconegut, DNI electrònic o Cl@ve.